esmaspäev, 6. aprill 2015

Minu filmi maitse

Minu lemmikfilmid

Žanritest meeldivad mulle põnevusfilmid, thrillerid, draamad, romantikad, komöödia ja animatsioonid. Mulle ei meeldi õudusfilmid, katastrooffilmid ega filmid, kus on kasutatud liiga palju ebareaalseid asju.
          Enamasti vaatan ma filme kodus. Käin paar korda kuus ka kinos, kui tuleb mingi film, mis mulle tõsiselt meeldib.

Mulle on ammusest ajast meeldinud film "Hunger games", "Catching fire" ja "Mockingjay", sellel on kaks eraldi osa. Viimast, ehk teist osa alles tehakse. Need kõik on üks ja sama film, millel on mitu osa. 

                                                     "Hunger game" trailer:

                                  Valminud aastal 2012 Ameerikas



                                   "Catching fire" trailer:

                                         Valminud aastal 2013 Ameerikas ja on teine osa

                             
                                "Mockingjay" trailer, Part 1:

                           Valminud 2014 ja samuti Ameerikas, kolmas osa.



Aga "Mockingjay 2" trailer ei ole veel väljas.



Mulle meeldivad ka paljud teised filmid, aga mitte nii väga ja ma ei leia sellepärast ma põhjust neid siia panna.
Seoses nende filmidega, on Katnissil üks pross, mockingjay, ning mul on ka selline, ainult savist. 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar