kolmapäev, 18. veebruar 2015

Sport ja Mina

Tere, mina olen siin taas.
Täna räägin ma siis endast ja spordist.
Ma tegelesin võrkpalliga 2 aastat, aga pidin see sügis pooleli jätma ja loobuma raskest trennist kuna mul on põlvega probleeme, kuigi nüüdseks see juba paraneb. :)
Ennem võrkpalli, millega ma hakkasin tegelema viiendast klassist, olen ma käinud judos ja tennises. Judost loobusin ma neljanda klassi lõpus ja tennis lihtsalt polnud minu ala. 
Võrkpalli ma sattusin tänu oma sõbrannale ja kui ma olin seal umbes kuu aega käinud, ühines minuga ka minu väga hea sõbranna, Karmen, kes käib ikka veel seal trennis.

Kui jutt liigub lemmikspordialale ja lemmiktiimidele siis kindlast on üks lemmikutest F1. Kui tekib küsimus miks, siis vastus on lihtne-kui sulle meelib kiirus, autod ja kõik sellisega seotud siis vormel on just sinu jaoks :)

Lemmiktiim oli mul Red Bull, aga kuna nüüd lahkus seal minu lemmiksõitja, Sebastian Vettel, ja liikus üle Ferrarisse siis nüüd on lemmiktiim Ferrari ja te saate järeldada juba, et mu lemmiksõitja on Sebastian Vettel.
 Sellel pildil on Sebastian Vettel.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar